FINANCOVÁNÍ KAMPANĚ

Musím se k něčemu přiznat. Nerad utrácím za kampaně. Když jsem řediteloval zooparku v Chomutově, nejvíc reklamy zařídila média a přátelé, kteří sami šířili zprávy o tom, že naše ZOO stojí za návštěvu. Když jsem nastoupil do královédvorského safari, zrušil jsem pronájem všech billboardových ploch. A světě div se, návštěvnost rok od roku stoupá. Lidi si o dobrých věcech sami řeknou.

Stejně přistupuji i k předvolební kampani. Nemělo by smysl kandidovat do Senátu, kdyby za mnou nestáli lidé, kteří mi věří a myslí si, že bych byl dobrým senátorem. To s billboardy v ZOO proto platí i o mé senátní kampani. Nemám ani jeden. Zaplatil jsem výlep plakátů, ale všechny bannery visí zdarma na plotech podporovatelů a všechna reklamní stínítka jsou vylepena na auta těch, kdo si přejí můj úspěch ve volbách. A je jich, nebo je vás, opravdu hodně. Jasně, i tato reklama má svou cenu - vyčíslíme ji při vyúčtování kampaně. Tady se můžete podívat na seznam osob, které se do kampaně zapojily (jen pozor, v seznamu jsou i lidé, kteří podpořili kandidáty hnutí SENÁTOR 21 v Teplicích a Litoměřicích).

Ale teď k číslům. Rozpočet najdete níže. Kampaň si organizuji sám ve spolupráci s přáteli a podporovateli. Samozřejmě, že za tvůrčí práci musí náležet odměna, ale jsem rád, že mou kampaň nedělá nějaká reklamní agentura jen jako další byznys v pořadí. S přáteli na kampani pracujeme s nadšením.

Dobrovolnické práce je to taky dost. Netisknu žádné reklamní propisky, balonky ani jiné plastové zbytečnosti. Nakoupili jsme sto kilo řeřichy, kterou do pěkných balíčků balí právě dobrovolníci. Jeden reklamní předmět tak vyjde asi na dvě koruny a ještě je z něho užitek. Ostatně i těch 56 000 letáků má i jiný účel než jen nosit reklamu - podívejte se sem.

Kdybyste se rozhodli do kampaně přispět, vaše prostředky využijeme na posílení online reklamy a možná taky na odměny mého týmu. A k online kampaním - děláme to chytře, a proto levně. Pokud máte dojem, že mě v online světě vídáte často, tak jen proto, že jsme se pokusili na vás přesně zacílit. Žádné kobercové nálety na Facebooku ani v jiných online reklamních systémech prostě s kolegy neděláme.

Image

Náklady na kampaň jsou hrazeny z účtu politického hnutí SENÁTOR 21, které mě jako nezávislého kandidáta s podporou dalších demokratických stran vyslalo do voleb. Některé z těchto stran, konkrétně Česlá pirátská strana, Strana zelených, Liberálně ekologická strana a JsmePRO! přispěli na mou kampaň finančně. 

Nevyužívám žádnou reklamní agenturu, která by mi připravila kampaň tzv. na klíč. Hlavními dodavateli kampaně tak jsou ústecké firmy Big - Print s.r.o, ČO: 24744727 (bannery, stínítka na auta) a Tisk Horák, IČ: 25744747 (ostatní tiskoviny), o design tiskovin se stará www.bulvadesign.com.